Ehliyetsiz Araç Kullanma Cezası nekadar ?
27
●9.619
- 30-11-2012, 20:01:07Öncelikle Arabanız Bağlanır ÇEKİCİ + OTOPARK Parası Öder Araçın Sahibi Daha Sonra Ehliyetsiz Araç Kullanan yani SİZ Savcılığa Verilirsiniz 900 TL Gibi Bir Ceza Ödersiniz. Ödediğiniz Cezanın Dekontunu Tekrar Başsavcılığa Götürürsünüz. Kazaya Karışırsanız Ehliyetsiz Araç Kullanmaktan Haklı Olduğunuz Meselede Kusurlu Bulunursunuz.
- 30-11-2012, 20:24:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.600 ruhsat sahibine 600 sana yazılır. Sana yazılan ceza 30gün hapis olarak geçer para cezasında 600tl dir. 15 gün içerisinde ödenirse 800-900tl arası oluyor. Ek olarak çekici - bağlama masrafı var.
Eğer bulunduğun il-ilçe küçükse rutin kontrolde denk gelirsen işin zor. Zaten düzgün kullanıyosan polis bakmaz. - 30-11-2012, 20:27:21Ölümle sonuçlanmadığı sürece arkadaşımızın anlattığı kolay işler.Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ehliyetsiz trafiğe çıkan kişileri çok tepkili karşılıyorum.
Ne güzel bir sözdür;
Yiyemeyeceğin y******* altına yatma. - 30-11-2012, 20:32:58yiyeceğiniz cezaya, otopark+çekici parasına ek olarak eğer araç sizin üstünüze değilse birde ruhsat sahibi ceza yer, ek olarak belirtmek istedim. aa birde ayrıca hiç bir şartta kazayada karışmamanız gerek, kırmızıda biri gelip arkadan vursa bile kusur her şartta ehliyetsiz olduğunuz için sizde olur. adam isterse 140 la gelip vursun, yine değişmez.
teşekkürler arkadaşlar.