• 30-11-2012, 19:49:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ya arkadaşlar yaşım 18 üzeri fakat ehliyetim yok çevirmede falan yakalansam nekadar ceza yerim biraz araştırdımda tam olarak bulamadım bilgisi olan varmı ?
  • 30-11-2012, 20:01:07
    #2
    Öncelikle Arabanız Bağlanır ÇEKİCİ + OTOPARK Parası Öder Araçın Sahibi Daha Sonra Ehliyetsiz Araç Kullanan yani SİZ Savcılığa Verilirsiniz 900 TL Gibi Bir Ceza Ödersiniz. Ödediğiniz Cezanın Dekontunu Tekrar Başsavcılığa Götürürsünüz. Kazaya Karışırsanız Ehliyetsiz Araç Kullanmaktan Haklı Olduğunuz Meselede Kusurlu Bulunursunuz.
  • 30-11-2012, 20:03:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ölüme sebebiyete kadar bağlarlar olayı
    araçta bağlanır
    ben polis olsam döverim
  • 30-11-2012, 20:04:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    en iyisi hızlıca ehliyete yazılayım ben teşekkürler arkadaşlar.
  • 30-11-2012, 20:24:21
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    600 ruhsat sahibine 600 sana yazılır. Sana yazılan ceza 30gün hapis olarak geçer para cezasında 600tl dir. 15 gün içerisinde ödenirse 800-900tl arası oluyor. Ek olarak çekici - bağlama masrafı var.

    Eğer bulunduğun il-ilçe küçükse rutin kontrolde denk gelirsen işin zor. Zaten düzgün kullanıyosan polis bakmaz.
  • 30-11-2012, 20:27:21
    #6
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Arabanız Bağlanır ÇEKİCİ + OTOPARK Parası Öder Araçın Sahibi Daha Sonra Ehliyetsiz Araç Kullanan yani SİZ Savcılığa Verilirsiniz 900 TL Gibi Bir Ceza Ödersiniz. Ödediğiniz Cezanın Dekontunu Tekrar Başsavcılığa Götürürsünüz. Kazaya Karışırsanız Ehliyetsiz Araç Kullanmaktan Haklı Olduğunuz Meselede Kusurlu Bulunursunuz.
    Ölümle sonuçlanmadığı sürece arkadaşımızın anlattığı kolay işler.
    Bu ehliyetsiz trafiğe çıkan kişileri çok tepkili karşılıyorum.

    Ne güzel bir sözdür;
    Yiyemeyeceğin y******* altına yatma.
  • 30-11-2012, 20:32:58
    #7
    yiyeceğiniz cezaya, otopark+çekici parasına ek olarak eğer araç sizin üstünüze değilse birde ruhsat sahibi ceza yer, ek olarak belirtmek istedim. aa birde ayrıca hiç bir şartta kazayada karışmamanız gerek, kırmızıda biri gelip arkadan vursa bile kusur her şartta ehliyetsiz olduğunuz için sizde olur. adam isterse 140 la gelip vursun, yine değişmez.
  • 30-11-2012, 20:38:15
    #8
    Kullanılan aracın ruhsat sahibine 300 TL, aracı kullanan ehliyetsiz arkadaşa 300 TL civarlarında bir ceza yazılıyor. Çekici otopark vs. Toplam 1000 TL ye yakın para ödemiştim.
  • 30-11-2012, 20:52:16
    #9
    Arkadaslar aklinizda ne kadar agir ceza varsa yazin Belki vazgecer