Kullanılan aracın ruhsat sahibine 300 TL, aracı kullanan ehliyetsiz arkadaşa 300 TL civarlarında bir ceza yazılıyor. Çekici otopark vs. Toplam 1000 TL ye yakın para ödemiştim.