Konu
Ehliyetsiz Araç Kullanma Cezası nekadar ?
30-11-2012, 20:38:15
#8
FZaman
Kullanılan aracın ruhsat sahibine 300 TL, aracı kullanan ehliyetsiz arkadaşa 300 TL civarlarında bir ceza yazılıyor. Çekici otopark vs. Toplam 1000 TL ye yakın para ödemiştim.