yiyeceğiniz cezaya, otopark+çekici parasına ek olarak eğer araç sizin üstünüze değilse birde ruhsat sahibi ceza yer, ek olarak belirtmek istedim. aa birde ayrıca hiç bir şartta kazayada karışmamanız gerek, kırmızıda biri gelip arkadan vursa bile kusur her şartta ehliyetsiz olduğunuz için sizde olur. adam isterse 140 la gelip vursun, yine değişmez.