Öncelikle Arabanız Bağlanır ÇEKİCİ + OTOPARK Parası Öder Araçın Sahibi Daha Sonra Ehliyetsiz Araç Kullanan yani SİZ Savcılığa Verilirsiniz 900 TL Gibi Bir Ceza Ödersiniz. Ödediğiniz Cezanın Dekontunu Tekrar Başsavcılığa Götürürsünüz. Kazaya Karışırsanız Ehliyetsiz Araç Kullanmaktan Haklı Olduğunuz Meselede Kusurlu Bulunursunuz.