7-8 aydır izmirde ehliyetsiz araba kullanıyorum ehliyeti kaptırdığım için daha hiç polis cevirmesi denk gelmedi ama cezası su 780 cıvarı sana ceza 320 lira ruhsat sahıbıne ceza sana ehliyetin olmadığı halde araç vermesinden dolayı kazada yaptım ehliyetsizken öndeki arac bırden yavasladı ona vurmaktansa aracı barıyere cevırdım tek taraflı kaza oldu polis gelmeden aracı cektırdım cekıcıyle ama cekıcı çakal cıktı 1000 lira istedi 1 km mesafe ıcın ehlıyetım olmadıgını aracı hemen cekmesını soylemıstım geldıgımde sonra 350 ye baglamıstık ama en ıyısı kullanmamak.