Arkadaşlar şunu sorayım bende burdan. Benim arabam var ehliyete yazıldım ancak daha almama var. Aralarda çalışmak için ehliyetli biriyle çıkıyom. Yakalansak ne kadar ruhsatada ceza yazarlarmı ruhsat benim üstüme.