Keşke adam gibi hükümet parlemento olsa da adam gibi ceza verseler. İdam cezası geyiği yapar bizimkiler milletin dikkatini dağıtmak için. Ama şu cezaları bir düzeltelim demezler. Ehliyetsiz araç kullanana ilk seferde hapis cezası vereceksin 1 ay, paraya çevrilmeyeninden. İkinci de 6 ay üçüncü de 2 sene hapis cezası vereceksin infaz indiriminden ve paraya çevrilmeden yararlandırmayacaksın. O zaman adam olurlar. Her sene ehliyetsiz ahmakların öldürdüğü en az 30-40 kişi var. Bunun adı kaza diye geçiyor.