Aracı direk bağlarlar.
Aracı otoparktan çıkarmak için çekici (100 TL) + otopark (Günlük 10 TL) ücreti ödersin.
Sana ehliyetsiz araç kullanmaktan 600 TL ceza keserler, zarf ile eve yollarlar. 15 Gün içinde ödersen %25 gibi bir indirim oluyor ve cezayı 450 TL olarak ödeyebiliyorsun.
Yakalandığın aracın ruhsatı senin üzerine değilse birde ruhsata 300 TL gibi bir rakam kesiyorlar, oda zarf ile geliyor.
110 TL yi polise yalvararak kurtarabilirsin.Abi bari arabayı baglama felan de , Bazen acıyolar arabayı baglamıyolar.