• 05-01-2011, 23:20:26
    #19
    Üyeliği durduruldu
    5-6 tane çin malı kullandım tek iyi çıkan fake iPhone'du onun da ses kalitesinden ve dokunmatiğinden şikayetçiyim ama öncekiler tek kelimeyle fiyaskoydu özellikle aldığım ilk hafta neredeyse kullanmamama rağmen bozulan N99i.

    Her Çin malı kötüdür de demiyorum. Konu zaten alıntı tamamen benim sözlerim değil en alttaki yazı dışında.
  • 05-01-2011, 23:23:58
    #20
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coca Cola da türkiyede şişeleniyor şimdi coca cola türk malı mı ?


    Tugay33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum

    ZAten orjinaller bile çinde yapılıyor adamın parası var işçileri çinliler kadar yapamıyor haberlerde izledim 2 sene oluyor neredeyse çinliler yapıyor ama etıketı ayrı
    Adam malzemesini veriyor çinliler yapıyor
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonra 2 büyük Türk şirketi aynı ürünün en ucuz olanını alıyor Türkiye de ne kadar a kakalar ise satıyor.

    Sonra milletimiz gelip haberlerde Çin malı kötü diyor.

    Ula tıp aletleri var ya onların üretimi yapılan CNC yani Computer Numerical Control - Bilgisayar Sayısal Kontrol.

    Bu makinelerde en ince hassas aletler işleniyor ve siz hayata geri geliyorsunuz.

    Ama işte Çin MALI siz neden ameliyat oluyorsunuz?

    Çin malı ya bırakın olmayın.

    Kalınlaştırdığım yeri 50 - 60 kere okuyun. İdrak edebilirsiniz o zaman sanırım.
  • 05-01-2011, 23:27:47
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalınlaştırdığım yeri 50 - 60 kere okuyun. İdrak edebilirsiniz o zaman sanırım.
    Nerede ne amaçlı üretildiğine bakarım ben.
  • 05-01-2011, 23:28:07
    #22
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte her Çin malı neden kötü ise buda öyle alaka


    Olum kandırıyorlar milleti yemin ediyom sana 200 dolarlık ürünü getiriyor adamlar üzerine yazıyor kendi markasının etiketini basıyor 2 kullanım kılavuzu al sana sat 1.000 TL

    İş bu ya sonra Çin malı bozuk, götü olum gidin 500 dolar olanı alın 1.000TL satın Çin malı 1. sınıf Alman malından bile sağlam.
    kendin çin malı kullanıyon sonra bana diyon ben nokiadan başkta telmikullanıyom
  • 05-01-2011, 23:29:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Tugay33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede ne amaçlı üretildiğine bakarım ben.
    Artık kullanıcıların yorumuna bakacağım.
  • 05-01-2011, 23:35:36
    #24
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendin çin malı kullanıyon sonra bana diyon ben nokiadan başkta telmikullanıyom
    TTN D100 var

    Hemde kırmızı

    Bir tek sesi güzel değil açık unutuyorum derste 6110 gibi çalıyor
    Kapı sesi mesaj sesi bir birine giriyor

    Ama güzel telefon Çin min ama adamlar işi biliyor.

    Allah için iyi yapıyor adamlar.
  • 05-01-2011, 23:43:40
    #25
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTN D100 var

    Hemde kırmızı

    Bir tek sesi güzel değil açık unutuyorum derste 6110 gibi çalıyor
    Kapı sesi mesaj sesi bir birine giriyor

    Ama güzel telefon Çin min ama adamlar işi biliyor.

    Allah için iyi yapıyor adamlar.
    admın olu herşeyiypaıyor
  • 05-01-2011, 23:45:34
    #26
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admın olu herşeyiypaıyor
    İşte onu diyoruz bizde.

    Boy boy parana göre ucuz olanı alırsan bozuk olur.

    Bak ben 2008 de kardeşime aldım 39TL ye avea dan üstüne kontör verdiler hediye mesaj verdiler.

    Bak telefon hala süper kalite gidiyor.

    Çünkü sağlam Çin malı.

    Çin malı diyip geçme düşün, araştır onu yapan işçiliği.
  • 05-01-2011, 23:46:22
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Şu özellikle İzmir Çankaya da Şair Eşref bulvarında satılan telefonlardan muzdaribim.