• 02-11-2010, 19:59:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adam tamamen bizi özetlemiş gerçekten güzel

    ama bu 1 kitabı 500den fazla kişinin okudugu doğrumu bilemiyorum

    eklemek istediğim

    bi ara lpgli araçlarda araç muayeneli vardı bizim zeki Türkler 0 tüpü kiraliyor aracı muayene ettiriyor geri eski tüpü kullanıyor

    Türk milleti cok ama cok zeki ama alt yapımız yok adamda anlatmıs zaten iş bulunca herşey yapıyoruz
  • 02-11-2010, 20:08:11
    #11
    Ahahaha izledim videoyu döner ekmekle ayranın sonunu denk getirebilen tek milletiz.
  • 02-11-2010, 20:12:40
    #12
    Dünyada en çok işkembe-i kübradan sallayan millet Türklerdir, bu eleman da canlı kanıtı.
  • 02-11-2010, 20:13:41
    #13
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyada en çok işkembe-i kübradan sallayan millet Türklerdir, bu eleman da canlı kanıtı.
    +Yüzbin
  • 02-11-2010, 21:15:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam tamamen bizi özetlemiş gerçekten güzel

    ama bu 1 kitabı 500den fazla kişinin okudugu doğrumu bilemiyorum

    eklemek istediğim

    bi ara lpgli araçlarda araç muayeneli vardı bizim zeki Türkler 0 tüpü kiraliyor aracı muayene ettiriyor geri eski tüpü kullanıyor

    Türk milleti cok ama cok zeki ama alt yapımız yok adamda anlatmıs zaten iş bulunca herşey yapıyoruz

    Sence bu zeka göstergesi mi? Dangalak bir tv kanalına çıkan dangalak bir adamın laflarını nasıl kendinize rehber alırsınız , nasıl beğenirsiniz anlamıyorum.


    O beğenmediğiniz, gavur dediğiniz adamlar uzaya gidiyor , bir taneside çıkıp biz çok zekiyiz demiyor. Çok çalıştık çok uğraştık diyor. Zekanın çalışmadıktan sonra hiç bir önemi yok. Böle dedim diye zekiyiz falan anlaşılmasın. Bizim kafamız nerde sahtekarlık var, nerde alavere dalavere var ona çalışıyor. Kendimizi kandırıyoruz ondada. 1 arpa boyu yol alamıyoruz senelerdir işte. Neyse ya kime neyi anlatıyorum
  • 02-11-2010, 21:18:30
    #15
    PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sence bu zeka göstergesi mi? Dangalak bir tv kanalına çıkan dangalak bir adamın laflarını nasıl kendinize rehber alırsınız , nasıl beğenirsiniz anlamıyorum.


    O beğenmediğiniz, gavur dediğiniz adamlar uzaya gidiyor , bir taneside çıkıp biz çok zekiyiz demiyor. Çok çalıştık çok uğraştık diyor. Zekanın çalışmadıktan sonra hiç bir önemi yok. Böle dedim diye zekiyiz falan anlaşılmasın. Bizim kafamız nerde sahtekarlık var, nerde alavere dalavere var ona çalışıyor. Kendimizi kandırıyoruz ondada. 1 arpa boyu yol alamıyoruz senelerdir işte. Neyse ya kime neyi anlatıyorum
    Kendini akıllı sanan fakat karşında hitap ettiği gibi birisi de yorum yapıyor.

    Sizin gibi insanlar yüzünden hep aşşağılık duygusuyla yaşıyor Türk Milleti. Biraz kendinize güvenin biraz kendi adamınıza sahip çıkın. Az olsun gavurları savunmayın, az olsun bende şunu yaptım deyin. Biraz kendinize güveniniz gelsin. Ben fethullahçı falan değilim ama nedense İslami bir kanal olunca kanala da çıkana da hemen saldırırsınız.
  • 02-11-2010, 21:25:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini akıllı sanan fakat karşında hitap ettiği gibi birisi de yorum yapıyor.

    Sizin gibi insanlar yüzünden hep aşşağılık duygusuyla yaşıyor Türk Milleti. Biraz kendinize güvenin biraz kendi adamınıza sahip çıkın. Az olsun gavurları savunmayın, az olsun bende şunu yaptım deyin. Biraz kendinize güveniniz gelsin. Ben fethullahçı falan değilim ama nedense İslami bir kanal olunca kanala da çıkana da hemen saldırırsınız.

    Yahu neden aşağılık duygusu ile yaşıyor kardeşim. Güzel şeyler yapıyoruzda ben mi söylemiyorum. Hayret birşeysin yani. Son ayda 3 defa dolandırılmaya kalkıştılar. 4 ay önce araba sattım, senedimi aldım , halen ödemedi kaç gündür dolaşıp duruyorum adalet sarayında. Senin o gavur dediğin adamlarlada ben 2 senedir net üzerinden sadece söz güvencesi ile iş yapıyorum. 1 cent paramda kalmadı , 1 saniye emeğimde. Anlatabildim mi? Ama bizim kafanız dolandırıcılık tarzı işlere çalışıyor işte. Buda kanıtı...

    Allah aşkına gir facebook'a bak, gençlik nereye gidiyor, kim durumun kötü olduğunun farkında halen fatmagül geyikleri yapılıyor, Ali Ağaoğlu geyikleri yapılıyor. Biz kötü durumda olduğumuzu kabüllenemediğimizden, halen çok iyiyiz süperiz gibi düşündüğümüzden zaten bu bataktan çıkamıyoruz.

    Kanala ve adama gelince. 1 gün boyunca aç o kanalı izle bakalım, milleti uyutmaya , herşeyi güzel göstermeye yönelik yayın yapmadığının aksini ispatlarsan yukarıda yazdığımı siler, senden de ayrıca özür dilerim. Ama ispatlayamazsın işte.
  • 02-11-2010, 21:27:17
    #17
    PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sence bu zeka göstergesi mi? Dangalak bir tv kanalına çıkan dangalak bir adamın laflarını nasıl kendinize rehber alırsınız , nasıl beğenirsiniz anlamıyorum.


    O beğenmediğiniz, gavur dediğiniz adamlar uzaya gidiyor , bir taneside çıkıp biz çok zekiyiz demiyor. Çok çalıştık çok uğraştık diyor. Zekanın çalışmadıktan sonra hiç bir önemi yok. Böle dedim diye zekiyiz falan anlaşılmasın. Bizim kafamız nerde sahtekarlık var, nerde alavere dalavere var ona çalışıyor. Kendimizi kandırıyoruz ondada. 1 arpa boyu yol alamıyoruz senelerdir işte. Neyse ya kime neyi anlatıyorum
    Sen şuanda bizleri kötülüyorsun kardeş. sen çok akıllısın galiba. Baksana herkesi biliyorsun sahtekarlıkla suçluyorsun.. Yabancılar masum sahtekarlık olmaz dimi onlarda
  • 02-11-2010, 21:27:30
    #18
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini akıllı sanan fakat karşında hitap ettiği gibi birisi de yorum yapıyor.

    Sizin gibi insanlar yüzünden hep aşşağılık duygusuyla yaşıyor Türk Milleti. Biraz kendinize güvenin biraz kendi adamınıza sahip çıkın. Az olsun gavurları savunmayın, az olsun bende şunu yaptım deyin. Biraz kendinize güveniniz gelsin. Ben fethullahçı falan değilim ama nedense İslami bir kanal olunca kanala da çıkana da hemen saldırırsınız.
    E nerede zeki Türk milleti? 3. dünya ülkesiyle aynı internet hızındayız, ateist sitelerin hepsi kapatıldı, youtube'a dahi girilemiyor. Bu şartlarda neyi geliştirebilirsin sen.

    Dünyanın en zekisi değiliz ama böyle şeylerden aşağılık duygusuyla yaşamayacak kadar zekiyiz.