• 02-11-2010, 17:21:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Videoyu izlemeden yorum yazmayın

    İzlenmesi gerek bir video..

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=1325614257067
  • 02-11-2010, 17:52:32
    #2
    Okuyan çok okuyor, okumayan hiç okumuyor.
  • 02-11-2010, 19:06:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyan çok okuyor, okumayan hiç okumuyor.
    Videoyu izlemediğin belli
  • 02-11-2010, 19:08:41
    #4
    4-5 sene boyunca hiç kitap almadım hep arkadaşlarımdan geçindim Türkiyede genellikle 1 kişi alır 50-60 kişi okur
  • 02-11-2010, 19:10:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Videoyu izlemeden yorum yazmayın
  • 02-11-2010, 19:13:41
    #6
    PhotoFatih53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videoyu izlemediğin belli
    Kendi görüşümü söyledim ben.
  • 02-11-2010, 19:19:59
    #7
    Video süper anlatan kişiyi daha önce dinlemiştim.Gerçekten müthiş tespitleri var.Dünyanın en zeki adamıyım diyor neden olmasın ?
  • 02-11-2010, 19:34:59
    #8
    Çok iyi anlatıyor.. Gerçekten teşşekürler
  • 02-11-2010, 19:58:57
    #9
    Saçmalıyor. Dünyanın kendini en çok öven milleti Türklerdir.