Türklüğümüzle Gurur Duyuyoruz..
PrMakinesi Sen Beğenmeyebilirsin...
Ama Biz Kendi Çapımızda Başarılarımız Var..
İcatlarımızı bilmiyorsan peh yani sana....!
Dünyanın En Çok Kitap Okuyan Milleti TÜRKLERDİR!!
41
●2.607
- 02-11-2010, 22:38:55Videoda adamın anlatmak istediği olayları şuan forumumuz da yaşıyoruz, bazıları hep bizi geriye götürmenin peşinde.Bizden bir halt olmaz, adamlar uzaya gitmiş, ulan şimdiye kadar hep lafları duyduk birşey olmadı, bir kerede öbür türlü deneyelim diyen yok aman taşın altına elinizi koymayın,kafanızı kuma gömmeye devam edin.
- 02-11-2010, 22:39:38alıntıyı bi yerlerden mi yaptınız yoksa kendi düşünceleriniz mi. Açıkçası ben sizin gibi düşünmüyorum. Geleceğimi şimdiden inşaa etmeye uğraşıyorum. Ayrıca Allah bize rızkımızı zaten veriyor, endişe etmeye gerek yoktur.heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne olursan neye inanırsan inan, inandığın şeye dua et.
Dua çocukluk değildir, olgunluktur. Duadaki huzuru bulamıyorsan ve güveni duyamıyorsun o senin inancınla ilgilidir. Türk milletinin hangi inançta olduğu aşikardır. - 02-11-2010, 22:48:23Aga aman diyim ha beni de ateist ilan edersiniz siz şimdi.delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben o yazdığımı mecaz değil gerçek anlamda yazdım.Yani her işe başlarken inşallah deriz ya onun gibi.
Suç bizim alfabe de, yazıyı nereye çeksen gidiyor arkadaş
- 02-11-2010, 22:51:22Kendisini ateist olarak ilan edenlere ne diyeyimheLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz böyle birşey ima etmediniz ki, fakat gelecek ile hesap yapma konusunda iyiyizdir demek istemiştim ben. Ben kızdığım insana ateist falan demiyorum ki.
size karşı kötü niyetli bir yorum olarak görmeyin lütfen. - 02-11-2010, 23:14:50Ben ateist değilimde farklı düşüncelere nasıl bu kadar karşı olabiliyorsunuz anlayamadım.delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz böyle birşey ima etmediniz ki, fakat gelecek ile hesap yapma konusunda iyiyizdir demek istemiştim ben. Ben kızdığım insana ateist falan demiyorum ki. 





