Aga aman diyim ha beni de ateist ilan edersiniz siz şimdi.
Ben o yazdığımı mecaz değil gerçek anlamda yazdım.Yani her işe başlarken inşallah deriz ya onun gibi.
Suç bizim alfabe de, yazıyı nereye çeksen gidiyor arkadaş
Kendisini ateist olarak ilan edenlere ne diyeyim

siz böyle birşey ima etmediniz ki, fakat gelecek ile hesap yapma konusunda iyiyizdir demek istemiştim ben. Ben kızdığım insana ateist falan demiyorum ki.
size karşı kötü niyetli bir yorum olarak görmeyin lütfen.