alıntıyı bi yerlerden mi yaptınız yoksa kendi düşünceleriniz mi. Açıkçası ben sizin gibi düşünmüyorum. Geleceğimi şimdiden inşaa etmeye uğraşıyorum. Ayrıca Allah bize rızkımızı zaten veriyor, endişe etmeye gerek yoktur.
Ne olursan neye inanırsan inan, inandığın şeye dua et.
Dua çocukluk değildir, olgunluktur. Duadaki huzuru bulamıyorsan ve güveni duyamıyorsun o senin inancınla ilgilidir. Türk milletinin hangi inançta olduğu aşikardır.
Aga aman diyim ha beni de ateist ilan edersiniz siz şimdi.
Ben o yazdığımı mecaz değil gerçek anlamda yazdım.Yani her işe başlarken inşallah deriz ya onun gibi.
Suç bizim alfabe de, yazıyı nereye çeksen gidiyor arkadaş