• 02-11-2010, 21:33:45
    #19
    Üyeliği durduruldu
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen şuanda bizleri kötülüyorsun kardeş. sen çok akıllısın galiba. Baksana herkesi biliyorsun sahtekarlıkla suçluyorsun.. Yabancılar masum sahtekarlık olmaz dimi onlarda

    Bizi kötülemiyorum, doğruları söylüyorum. Ve evet yabancılarda net işlerinde sahtekarlık olmuyor. Sen bu foruma üye olalı daha 7 8 ay olmuş, nasıl onları bilebiliyorsun, nasıl bizim milletin ticaret yaptığını biliyorsunda bu tarz yorumlar yapıyorsun şaşırıyorum. Bu forumun en çok trade sahibi üyesi milleti enayi yerine koymaktan banlandı. Bu foruma 2. üye olan adam size süper proje sunacağım , parayı götüreceğiz diye para toplayıp ortadan kayboldu. Ne scriptler yazıldı, satıldı, sonradan marez olduğu ortaya çıktı. O yüzden bana bunları anlatma.

    Ben kendimede akıllı falan demiyorum. Sadece durumumuzdan bahsediyorum ve düzelmemiz gerek diyorum. Bunun yanında düzelmemizin çok zor olduğunu, gençliğin saçma şeylerle uğraştığını söylüyorum, doğal olarakta zeki olamadığımızı...
  • 02-11-2010, 21:35:28
    #20
    PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu neden aşağılık duygusu ile yaşıyor kardeşim. Güzel şeyler yapıyoruzda ben mi söylemiyorum. Hayret birşeysin yani. Son ayda 3 defa dolandırılmaya kalkıştılar. 4 ay önce araba sattım, senedimi aldım , halen ödemedi kaç gündür dolaşıp duruyorum adalet sarayında. Senin o gavur dediğin adamlarlada ben 2 senedir net üzerinden sadece söz güvencesi ile iş yapıyorum. 1 cent paramda kalmadı , 1 saniye emeğimde. Anlatabildim mi? Ama bizim kafanız dolandırıcılık tarzı işlere çalışıyor işte. Buda kanıtı...

    Allah aşkına gir facebook'a bak, gençlik nereye gidiyor, kim durumun kötü olduğunun farkında halen fatmagül geyikleri yapılıyor, Ali Ağaoğlu geyikleri yapılıyor. Biz kötü durumda olduğumuzu kabüllenemediğimizden, halen çok iyiyiz süperiz gibi düşündüğümüzden zaten bu bataktan çıkamıyoruz.

    Kanala ve adama gelince. 1 gün boyunca aç o kanalı izle bakalım, milleti uyutmaya , herşeyi güzel göstermeye yönelik yayın yapmadığının aksini ispatlarsan yukarıda yazdığımı siler, senden de ayrıca özür dilerim. Ama ispatlayamazsın işte.
    Sen işini sağlama almadan dolandırıldıysan bu Türk Milletinin suçu olamaz. Bir şehirle ve bazı kişilerle olayı yorumlayamazsın.

    Gençliğin nere gittiğinin bende farkındayım ama bazı şeyleri aşıp artık uyanmanın vakti geldiyse bu yabancıları överek olmaz. Onlarla haşırneşir olmayı neden özendirme gayretindesin ki.

    Bakınız ben kanalı ve sahibini övmedim, bahsettiğin kanalın bahsettiğin programları da evimde kesinlikle ve kesinlikle yasaktır. İnsanı kaderci yapmaya ve her kötülük Dünyada cezasını çekecek mantığına sürüklemeye çalışılıyor farkındayım bunlardan. Fakat bahsettiğimin ne olduğunu bir önceki mesajımda anlayacaksınız.


    edit: ben mesajı gönderdikten sonra mesajınızı okudum. Ben yurtdışı ile ticaret yapan bir sanayi sitesindeyim, yat sektörü pat diye bitti neden biliyormusun, çünkü o sözüne itibar ettiğin kişiler sözlü olarak yapın dediği yatların hiçbirini almadı. Olaya biraz global bakın dar alanla bakmayın lütfen.



    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E nerede zeki Türk milleti? 3. dünya ülkesiyle aynı internet hızındayız, ateist sitelerin hepsi kapatıldı, youtube'a dahi girilemiyor. Bu şartlarda neyi geliştirebilirsin sen.

    Dünyanın en zekisi değiliz ama böyle şeylerden aşağılık duygusuyla yaşamayacak kadar zekiyiz.
    Ateistlikle mi ilerleyeceğiz. Bu kafayla sen ilerlemek değil bir arpa boyu yol alamazsın nasıl mantıktır Allah aşkında. İnternet hızıyla ve yotube (youtube açık) ve ateist sitelerin kapatılmasıyla Türk Milletinin zekiliğinden bahsediyorsun.

    ENTERESAN...
  • 02-11-2010, 21:39:32
    #21
    Her Bölgenin iyisi kötüsü olur.. Zeka sadece Birşeyi icat etmekle veya uzaya çıkmakla ölçülemez..
    Ayrıca İnternetdeki sitelerin kapatılmasıyla zekanın alakası yok..
  • 02-11-2010, 21:43:43
    #22
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ateistlikle mi ilerleyeceğiz. Bu kafayla sen ilerlemek değil bir arpa boyu yol alamazsın nasıl mantıktır Allah aşkında. İnternet hızıyla ve yotube (youtube açık) ve ateist sitelerin kapatılmasıyla Türk Milletinin zekiliğinden bahsediyorsun.

    ENTERESAN...
    Kimsenin dini düşüncesi ne sizi ne de devleti ilgilendirmez. Diyorsunuz ya Türk milleti zeki diye peki (bu meslekten konuşuyorum) Türkiye'den çıkan dünya çapında bir proje var mı? Anca postçuluk ilerler.
  • 02-11-2010, 21:47:55
    #23
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her Bölgenin iyisi kötüsü olur.. Zeka sadece Birşeyi icat etmekle veya uzaya çıkmakla ölçülemez..
    Ayrıca İnternetdeki sitelerin kapatılmasıyla zekanın alakası yok..
    Zeka bir şeyi icat etmekle ölçülmüyorda dönerle ayranı aynı anda bitirmek mi, trafik levhalarının çalınarak paraya dönüştürülmesi mi?
    Ben bunlardan utanırım sadece.
  • 02-11-2010, 21:48:57
    #24
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin dini düşüncesi ne sizi ne de devleti ilgilendirmez. Diyorsunuz ya Türk milleti zeki diye peki (bu meslekten konuşuyorum) Türkiye'den çıkan dünya çapında bir proje var mı? Anca postçuluk ilerler.
    Oldu o zaman devlet hiçbirşeye karışmasın, çocuk p.ornosuna da karışmasın bütün siteleri salalım gitsin. Yanlışlar da yapıyor fakat sen Türk Milletinin yaptıklarını ve yapacaklarını neden küçümsüyorsun. Sizin geçmişe dair bir tek kitap okumadığına yemin edebilirim. Tavsiye kitap istermisiniz. Ama yok Türk Milleti kitap okumuyordu dimi fakat sizin Türk olduğunuzdan bile şüpheliyim.
  • 02-11-2010, 21:49:17
    #25
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen işini sağlama almadan dolandırıldıysan bu Türk Milletinin suçu olamaz. Bir şehirle ve bazı kişilerle olayı yorumlayamazsın.

    Gençliğin nere gittiğinin bende farkındayım ama bazı şeyleri aşıp artık uyanmanın vakti geldiyse bu yabancıları överek olmaz. Onlarla haşırneşir olmayı neden özendirme gayretindesin ki.

    Bakınız ben kanalı ve sahibini övmedim, bahsettiğin kanalın bahsettiğin programları da evimde kesinlikle ve kesinlikle yasaktır. İnsanı kaderci yapmaya ve her kötülük Dünyada cezasını çekecek mantığına sürüklemeye çalışılıyor farkındayım bunlardan. Fakat bahsettiğimin ne olduğunu bir önceki mesajımda anlayacaksınız.


    edit: ben mesajı gönderdikten sonra mesajınızı okudum. Ben yurtdışı ile ticaret yapan bir sanayi sitesindeyim, yat sektörü pat diye bitti neden biliyormusun, çünkü o sözüne itibar ettiğin kişiler sözlü olarak yapın dediği yatların hiçbirini almadı. Olaya biraz global bakın dar alanla bakmayın lütfen.

    Ben web üzerinden 1 kez bile dolandırılmadım. Bahsettiğim olay araba satış olayı idi ve bundada senet aldım. Kanun ne gerekiyorsada şu an yapıyorum fakat bir dosyamı kaybediyor sayın çalışan arkadaşlar, bir arama yapmayı unutyor , bir kağıt göndermeyi unutuyor ben işim uzadıkça uzuyor. Yani kimse işini düzgün yapmıyor.


    Ben yabancılar müthiş insanlar demiyorum. İyi olan yönlerinden bahsediyorum. Çalıştığım yabancılardan örnek veriyorum. Yalan birşey söylemiyorum. Öncesinde de diyorumki bu adamlar aya gidiyor artık, bizim gençliğimizde nelerle uğraşıyor.


    Son olarak ve evet biz onların çalışkanlıklarına özeneceksek , özenelim. Çokta iyi olur. Borç borç diye ortada gezmeyiz devlet olarak, yada herşeyimizi satmayız , yada ülke içinde yapılan büyüklükleriyle övülen projeleri ( metro, köprü vs ) yabancılar yapmazda biz yaparız, bizim mühendislerimiz yapar. Çalışmayı, iş yapmayı , icraat yapmayı öğrenelim. Yatarak para kazanmaya çalışmayı, dolandırmayı vs değil.


    Söylediklerim yanlış anlaşıldığı için daha uzatmıyorum. Herşeyi açık ve net şekilde yazdım. Umarım başkaları doğru algılar.






    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her Bölgenin iyisi kötüsü olur.. Zeka sadece Birşeyi icat etmekle veya uzaya çıkmakla ölçülemez..

    Kardeşim sana yorum yapmıyorum, aynı frekanslarda değiliz sanırım, kusura bakma.
  • 02-11-2010, 21:54:58
    #26
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldu o zaman devlet hiçbirşeye karışmasın, çocuk p.ornosuna da karışmasın bütün siteleri salalım gitsin. Yanlışlar da yapıyor fakat sen Türk Milletinin yaptıklarını ve yapacaklarını neden küçümsüyorsun. Sizin geçmişe dair bir tek kitap okumadığına yemin edebilirim. Tavsiye kitap istermisiniz. Ama yok Türk Milleti kitap okumuyordu dimi fakat sizin Türk olduğunuzdan bile şüpheliyim.
    Çocuk pornosuyla ateistlik, budistlik vs. aynı kefeye koyuyorsun ilk cümlende de baya saçmalamışsın. Şu çılgın türkler iyidir tavsiye ederim.
  • 02-11-2010, 22:00:54
    #27
    @PrMakinesi
    dünya sadece internetten bir iki iş yapmayla olmuyor. Zaten konunun dışına çıkmış durumdayız da o zaman seviyeli bir tartışma yapıyoruz bunun keyfini çıkartalım.

    Şimdi, herkes kabahati kendisinde arıyor mu acaba. Ben arıyorum, düşünüyorum "Benim bu ülkeye ne faydam var" diye bulamıyorum, sonra düşünüyorum benim zamanımdaki imkanlarla şimdiki imkanlar farklı demekki, çocuğuma mükemmel bir eğitim vererek bu ezikliğimin altından kalkabileceğim. Yani devletim için ne yaptığımızı kendimize bir soralım sonra başkaları şöyle biz (hepimiz) böyle diyelim. Videodaki tespitlere takılmıyorum fakat kötü de yapsa pofpoflanmasak bile bizim adamımız diyerek sahip çıkmak daha mantıklı olanı değil midir.

    Devletin sattığı ve her yıl bilmem ne kadar kazanıyor denen telekom (yanlış hatırlamıyorsam) yayın ihalesinde 400 milyon küsür euro teklif vermiştir. Bu kadar kazanan bir şirketin verdiği vergiyi hesaplayın. Şu bir gerçektir ki Türkiye Cumhuriyeti'nin eskiden bu yana gelen devlet dairelerinde "Devletin malı deniz yemeyen keriz" diyenler bu zamandakiler değil ne yazıkki. Özelleştirmek ve vergilerini denetlemek daha mantıklı değil mi.

    Sizden şunu beklerdim, ben Türk Milleti için şunu yaptım ve kendimle gurur duyuyorum demenizdi. Fakat hiçbirşey yapmayarak Türk Milleti şöyledir böyledir yorumları ne kadar abes kaçıyor değil mi. Ben bu ülke için canımı da veririm kanımı da veririm, ama kimseye kötülemem Devletimi. Kişiler geçicidir bu kutsal topraklar kalıcıdır. İçinde yaşayan vatandaşlar da benim abimdir, ablamdır, amcamdır, herşeyimdir. Kimseye Ülkemi ve İnsanlarını, kardeşlerimi kötületmem. Nasıl 5 parmağın 5 i bir değilse dolandırıcısıda var kapkaççısı da. Ama şunu sorarım sana hırsızlığı film yapan ve çok güzel birşeymiş gibi gösteren o bahsettiğin namuslular değil mi.....

    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocuk pornosuyla ateistlik, budistlik vs. aynı kefeye koyuyorsun ilk cümlende de baya saçmalamışsın. Şu çılgın türkler iyidir tavsiye ederim.
    orda akıncıların "Allah Allah" diyerek yunan araçlarına saldırışlarını anlatan sayfayı defalarca oku o zaman biraz anlarsın ne demek isteiklerimi.