@PrMakinesi
dünya sadece internetten bir iki iş yapmayla olmuyor. Zaten konunun dışına çıkmış durumdayız da o zaman seviyeli bir tartışma yapıyoruz bunun keyfini çıkartalım.
Şimdi, herkes kabahati kendisinde arıyor mu acaba. Ben arıyorum, düşünüyorum "Benim bu ülkeye ne faydam var" diye bulamıyorum, sonra düşünüyorum benim zamanımdaki imkanlarla şimdiki imkanlar farklı demekki, çocuğuma mükemmel bir eğitim vererek bu ezikliğimin altından kalkabileceğim. Yani devletim için ne yaptığımızı kendimize bir soralım sonra başkaları şöyle biz (hepimiz) böyle diyelim. Videodaki tespitlere takılmıyorum fakat kötü de yapsa pofpoflanmasak bile bizim adamımız diyerek sahip çıkmak daha mantıklı olanı değil midir.
Devletin sattığı ve her yıl bilmem ne kadar kazanıyor denen telekom (yanlış hatırlamıyorsam) yayın ihalesinde 400 milyon küsür euro teklif vermiştir. Bu kadar kazanan bir şirketin verdiği vergiyi hesaplayın. Şu bir gerçektir ki Türkiye Cumhuriyeti'nin eskiden bu yana gelen devlet dairelerinde "Devletin malı deniz yemeyen keriz" diyenler bu zamandakiler değil ne yazıkki. Özelleştirmek ve vergilerini denetlemek daha mantıklı değil mi.
Sizden şunu beklerdim, ben Türk Milleti için şunu yaptım ve kendimle gurur duyuyorum demenizdi. Fakat hiçbirşey yapmayarak Türk Milleti şöyledir böyledir yorumları ne kadar abes kaçıyor değil mi. Ben bu ülke için canımı da veririm kanımı da veririm, ama kimseye kötülemem Devletimi. Kişiler geçicidir bu kutsal topraklar kalıcıdır. İçinde yaşayan vatandaşlar da benim abimdir, ablamdır, amcamdır, herşeyimdir. Kimseye Ülkemi ve İnsanlarını, kardeşlerimi kötületmem. Nasıl 5 parmağın 5 i bir değilse dolandırıcısıda var kapkaççısı da. Ama şunu sorarım sana hırsızlığı film yapan ve çok güzel birşeymiş gibi gösteren o bahsettiğin namuslular değil mi.....
Çocuk pornosuyla ateistlik, budistlik vs. aynı kefeye koyuyorsun ilk cümlende de baya saçmalamışsın. Şu çılgın türkler iyidir tavsiye ederim.
orda akıncıların "Allah Allah" diyerek yunan araçlarına saldırışlarını anlatan sayfayı defalarca oku o zaman biraz anlarsın ne demek isteiklerimi.