Sen şuanda bizleri kötülüyorsun kardeş. sen çok akıllısın galiba. Baksana herkesi biliyorsun sahtekarlıkla suçluyorsun.. Yabancılar masum sahtekarlık olmaz dimi onlarda

Bizi kötülemiyorum, doğruları söylüyorum. Ve evet yabancılarda net işlerinde sahtekarlık olmuyor. Sen bu foruma üye olalı daha 7 8 ay olmuş, nasıl onları bilebiliyorsun, nasıl bizim milletin ticaret yaptığını biliyorsunda bu tarz yorumlar yapıyorsun şaşırıyorum. Bu forumun en çok trade sahibi üyesi milleti enayi yerine koymaktan banlandı. Bu foruma 2. üye olan adam size süper proje sunacağım , parayı götüreceğiz diye para toplayıp ortadan kayboldu. Ne scriptler yazıldı, satıldı, sonradan marez olduğu ortaya çıktı. O yüzden bana bunları anlatma.
Ben kendimede akıllı falan demiyorum. Sadece durumumuzdan bahsediyorum ve düzelmemiz gerek diyorum. Bunun yanında düzelmemizin çok zor olduğunu, gençliğin saçma şeylerle uğraştığını söylüyorum, doğal olarakta zeki olamadığımızı...