adam tamamen bizi özetlemiş gerçekten güzel
ama bu 1 kitabı 500den fazla kişinin okudugu doğrumu bilemiyorum
eklemek istediğim
bi ara lpgli araçlarda araç muayeneli vardı bizim zeki Türkler 0 tüpü kiraliyor aracı muayene ettiriyor geri eski tüpü kullanıyor
Türk milleti cok ama cok zeki ama alt yapımız yok adamda anlatmıs zaten iş bulunca herşey yapıyoruz
Sence bu zeka göstergesi mi? Dangalak bir tv kanalına çıkan dangalak bir adamın laflarını nasıl kendinize rehber alırsınız , nasıl beğenirsiniz anlamıyorum.
O beğenmediğiniz, gavur dediğiniz adamlar uzaya gidiyor , bir taneside çıkıp biz çok zekiyiz demiyor. Çok çalıştık çok uğraştık diyor. Zekanın çalışmadıktan sonra hiç bir önemi yok. Böle dedim diye zekiyiz falan anlaşılmasın. Bizim kafamız nerde sahtekarlık var, nerde alavere dalavere var ona çalışıyor. Kendimizi kandırıyoruz ondada. 1 arpa boyu yol alamıyoruz senelerdir işte. Neyse ya kime neyi anlatıyorum