Sence bu zeka göstergesi mi? Dangalak bir tv kanalına çıkan dangalak bir adamın laflarını nasıl kendinize rehber alırsınız , nasıl beğenirsiniz anlamıyorum.
O beğenmediğiniz, gavur dediğiniz adamlar uzaya gidiyor , bir taneside çıkıp biz çok zekiyiz demiyor. Çok çalıştık çok uğraştık diyor. Zekanın çalışmadıktan sonra hiç bir önemi yok. Böle dedim diye zekiyiz falan anlaşılmasın. Bizim kafamız nerde sahtekarlık var, nerde alavere dalavere var ona çalışıyor. Kendimizi kandırıyoruz ondada. 1 arpa boyu yol alamıyoruz senelerdir işte. Neyse ya kime neyi anlatıyorum
Sen şuanda bizleri kötülüyorsun kardeş. sen çok akıllısın galiba. Baksana herkesi biliyorsun sahtekarlıkla suçluyorsun.. Yabancılar masum sahtekarlık olmaz dimi onlarda
