delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendini akıllı sanan fakat karşında hitap ettiği gibi birisi de yorum yapıyor.

Sizin gibi insanlar yüzünden hep aşşağılık duygusuyla yaşıyor Türk Milleti. Biraz kendinize güvenin biraz kendi adamınıza sahip çıkın. Az olsun gavurları savunmayın, az olsun bende şunu yaptım deyin. Biraz kendinize güveniniz gelsin. Ben fethullahçı falan değilim ama nedense İslami bir kanal olunca kanala da çıkana da hemen saldırırsınız.
E nerede zeki Türk milleti? 3. dünya ülkesiyle aynı internet hızındayız, ateist sitelerin hepsi kapatıldı, youtube'a dahi girilemiyor. Bu şartlarda neyi geliştirebilirsin sen.

Dünyanın en zekisi değiliz ama böyle şeylerden aşağılık duygusuyla yaşamayacak kadar zekiyiz.