• 20-10-2010, 01:11:36
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Bu adamı oldum olası sevmem.
  • 20-10-2010, 01:12:02
    #38
    Adamin1i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazıl Say'a laf atıyolar mu ha ha ha, müzisyen dediğin karizmatik olurmuş bknz: sagopa dimi? tipe bak ya, acaba hangi rimeli kullanıyor bu kesin kolera ile ortak kullanıyorlardır, jazz a blues a laf atan sabi, acaba rap müzik yaptığının farkında mı? malvesselam.
    muzisyen değil demesi çok komik yaa müzisyen değil diyor adama tamam arabeske filan laf söylemesi yanlış ama adam konuşturuyor piyanoyu o muzisyen değilde senmisin müzisyen? diceksin buna
  • 20-10-2010, 01:15:58
    #39
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muzisyen değil demesi çok komik yaa müzisyen değil diyor adama tamam arabeske filan laf söylemesi yanlış ama adam konuşturuyor piyanoyu o muzisyen değilde senmisin müzisyen? diceksin buna
    Fazıl Say'ı Dünya tanıyor bunu kim tanıyor Türkiye haricinde acaba Diyorum ya iyi reklam yaptı çoktandır gündemde yoktu sanırım.
  • 20-10-2010, 01:16:16
    #40
    Pageus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen ermeni grubu da (soad) dinliyosundur beğendiğin için. hani müzisyenler ya.
    çok terbiyesizce, çok ahlaksızca yazmışsın, ırkçılık iyi değildir

    müzik evrenseldir, semah ta dinlersin, rap te, pop ta, güzel olan her müzik dinlenir,

    atalarımız demiş ki;

    *zevkler ve renkler tartışılmaz

    *müzik ruhun gıdasıdır,

    *eşek hoşaftan ne anlar,

    isteyenler örnek "ata sözleri"ni çoğaltabilir
  • 20-10-2010, 01:16:24
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Nilya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri zekalı işte adamın ağzı yamuldu diyor adamın doğuştan özrüne ağzı yamuldu diyor. Müzisyenlik, Müslümanlık ona buna laf atmak değildir diyo Dediklerini kendi kulağı duymuyor sanırım hahaha gece gece iyi güldüm
    Gerizekalı işte.. Kadında ondan daha beteri.. Klasik müziğe laf atıyorlar..

    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumlara bak yaa hey allahım izlememiştim videonun burasını sanırım blues a laf söylemesi canını sıktı
    Hea birde Blues ve jazz müziğe laf atıyorlar.. Görebildiğimiz her müzik bu ikisinden çıkmıştır..

    Rock bluestan çıkmadır. Pop jazzdan çıkmadır.. Birisi solo birisi ritimdir. Böyle böyle rapte çıktı. Rap sanki birden çıktıda patt diye ortaya geldide..

    2-3 ritim atıyor müzil diyorsan buna nasıl laf ediyor onu anlamıyorum...

    Ben bu adama diyorum ki..5 notalı şarkı yap... Kazandın diyecem.. Bana getiremez nerden bilecek çalmayı Jazz'da saniyede 12 nota vurulan şarkıları biliyorum. Neyse mallarla hiç uğraşılmaz. Kendini birşey sanıyorlar..
  • 20-10-2010, 01:17:58
    #42
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok terbiyesizce, çok ahlaksızca yazmışsın, ırkçılık iyi değildir

    müzik evrenseldir, semah ta dinlersin, rap te, pop ta, güzel olan her müzik dinlenir,

    atalarımız demiş ki;

    *müzik ruhun gıdasıdır,

    *eşek hoşaftan ne anlar,

    isteyenler örnek "ata sözleri"ni çoğaltabilir
    adamlar hem ırkçılık yapıyorlar hem de çıkıp dini savunuyorlar. bir söz vardır, bunlar bilmez: "Yaradılanı severim, yaradandan ötürü" diye.
  • 20-10-2010, 01:21:10
    #43
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütün beyinsizler türkiyede kalmış hakkaten.
    .
  • 20-10-2010, 01:41:28
    #44
    Üyeliği durduruldu
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumlara bak yaa hey allahım izlememiştim videonun burasını sanırım blues a laf söylemesi canını sıktı
    Adamin1i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazıl Say'a laf atıyolar mu ha ha ha, müzisyen dediğin karizmatik olurmuş bknz: sagopa dimi? tipe bak ya, acaba hangi rimeli kullanıyor bu kesin kolera ile ortak kullanıyorlardır, jazz a blues a laf atan sabi, acaba rap müzik yaptığının farkında mı? malvesselam.
    Nilya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri zekalı işte adamın ağzı yamuldu diyor adamın doğuştan özrüne ağzı yamuldu diyor. Müzisyenlik, Müslümanlık ona buna laf atmak değildir diyo Dediklerini kendi kulağı duymuyor sanırım hahaha gece gece iyi güldüm
    Kanıtladım mı arkadaşlar
  • 20-10-2010, 01:46:33
    #45
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanıtladım mı arkadaşlar
    fazlasıyla kanıtladın