• 20-10-2010, 01:51:52
    #46
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanıtladım mı arkadaşlar

    Benden bu gecelik bu kadar arkadaşlar, sagopa sizi korusun
  • 20-10-2010, 02:43:54
    #47
    sagonun her parçasını dinlerim.ama çıkma şu kameralara be kardeşim. rezil ediyorsun kendini. bi dediğin bi dediğini tutmuyor. yapma bunu. namazını kıl ibadetini yap.SEN KİMSEYE YOL GÖSTERME KARDEŞİM. gösterdikçe millet daha çok soğuyor müslümanlıktan. dinden imandan bahseden adamın bi dediği bi dediğini tutmuyor. böyle birşey olabilirmi ya ?
  • 20-10-2010, 02:52:45
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Adamin1i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Benden bu gecelik bu kadar arkadaşlar, sagopa sizi korusun
    Bendende bu kadar..

    Sagopa müzik yapıyorsa ben müzik namına hiç birşey bilmiyorum. Ne keman biliyorum ne Klavye çalıyorum ne de Gitar.. Biz yıllarımızı veriyoruz şurada BASİT birşey çalabilmek için.. Ne hikmetse 2-3 teneke vurur gibi bir ses çıkarıyor. Ve buna müzik diyorlar.. Müzik bu kadarmı basittir? Müzik 2-3 vurmadan ibaretmidir.. Fazıl Say gibi piyanisti, Dünyanın en iyi zenci jazz'cıları kötüleyebiliyor. yok ya arkadaş ben taktım buna ne sinir edici birşey.. Bari bir saz(enstruman) öğresinde birşeyler çalabilsin. Sonra Müzikten anlıyormuş gibi yorum yapar. Belki bazılarımız takar bu adamı.
  • 20-10-2010, 04:35:55
    #49
    Misafir
    Konu tartışmasal ortama çekilmek istendiğinden yoruma kapatılmıştır.