
Benden bu gecelik bu kadar arkadaşlar, sagopa sizi korusun
Bendende bu kadar..
Sagopa müzik yapıyorsa ben müzik namına hiç birşey bilmiyorum. Ne keman biliyorum ne Klavye çalıyorum ne de Gitar.. Biz yıllarımızı veriyoruz şurada BASİT birşey çalabilmek için.. Ne hikmetse 2-3 teneke vurur gibi bir ses çıkarıyor. Ve buna müzik diyorlar.. Müzik bu kadarmı basittir? Müzik 2-3 vurmadan ibaretmidir.. Fazıl Say gibi piyanisti, Dünyanın en iyi zenci jazz'cıları kötüleyebiliyor. yok ya arkadaş ben taktım buna ne sinir edici birşey.. Bari bir saz(enstruman) öğresinde birşeyler çalabilsin. Sonra Müzikten anlıyormuş gibi yorum yapar. Belki bazılarımız takar bu adamı.