• 19-10-2010, 23:56:51
    #19
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müslüman olduğu için değil, müziğini beğendiğiniz için sevin. Din adamı değil kendisi, müzisyen.
    bazıları, yukarıdakini iyi okusun , anlasın

    kmlgrlr, iyi geceler size de,
  • 19-10-2010, 23:58:55
    #20
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin açıklamanıza göre söyledim. Bize küfretmenin yanlış yol olduğu öğretildi.

    Bakıyorumda yeter ki birisi Allah kitap demesin belli başlı kişiler saldırmanın peşindeler. Bu düşüncede olmayanları tenzih ediyorum. Onlar böyle konular görünce içi içini yiyip bitirenler , kendilerini iyi biliyorlar. Ama son çırpınışları
    ülkemizdeki insanları küçümseyip, aman Türkiyede hep gerizekalı kaldı diyen, ne olduğu belirsiz bi insanın dediklerini ciddiye alıyorsanız, Allah başka dert vermesin size.
  • 20-10-2010, 00:00:48
    #21
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son albümünü çıkarmadan önce ben küfür kullanmam bestelerimde diyordu. son albümünde bknz ; Sagopa Kajmer & Kolera - Iyi bilirim... kendisini tanıyan bir arkadaşım var. bana onun hakkında dediği tek şey ; piskopat bir kişiliğinin olduğu.
    Ben Sagopa'yı hiç dinlemedim çünki yaptığı müziği sevmiyorum.

    Birkaç yıl önce bir kız dinlerken rast geldiğim küfürlü şarkısı vardı , o zamanlardan biliyorum o tarzda müziklerinin olduğunu.

    İşte birde rast geldiysem internet cafe'de takıldığım zamanlar " istisnalar kaideyi bozmaz " şarkısı üst üste çaldığı için aklımda kalmıştır.


    Herşeye reklam gözüyle bakılmaz. Sami yusuf müslüman oldu hayranlarından birkaçıda onunla beraber müslüman oldu.

    Sagopa kajmeri dinleyen çok fazla genç var. Nedir yani Sagopa sayesinde bu gençlerde dini değerlerimze merak salsalar. "Kİ" söylediğinde yanlış ne var ?

    Sagopaya sırf bu sözleri yüzünden muhalefet olmaya çalışanlar var ama artık onlarıda normal karşılıyoruz. Muhalefet yapmayı iyi öğrettik , iktidarı göstermeyerek. Adamlar alıştılar her yerde bu alışkanlıklarını göstermeye çalışıyorlar


    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkemizdeki insanları küçümseyip, aman Türkiyede hep gerizekalı kaldı diyen, ne olduğu belirsiz bi insanın dediklerini ciddiye alıyorsanız, Allah başka dert vermesin size.
    Sağol gözüm sanada iyi geceler.
  • 20-10-2010, 00:04:12
    #22
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol gözüm sanada iyi geceler.
    sizin bu huyunuzu çok seviyorum ya
  • 20-10-2010, 00:04:32
    #23
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin bu huyunuzu çok seviyorum ya
    Her zaman (K)
  • 20-10-2010, 00:04:38
    #24
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Sagopa'yı hiç dinlemedim çünki yaptığı müziği sevmiyorum.

    Birkaç yıl önce bir kız dinlerken rast geldiğim küfürlü şarkısı vardı , o zamanlardan biliyorum o tarzda müziklerinin olduğunu.

    İşte birde rast geldiysem internet cafe'de takıldığım zamanlar " istisnalar kaideyi bozmaz " şarkısı üst üste çaldığı için aklımda kalmıştır.


    Herşeye reklam gözüyle bakılmaz. Sami yusuf müslüman oldu hayranlarından birkaçıda onunla beraber müslüman oldu.

    Sagopa kajmeri dinleyen çok fazla genç var. Nedir yani Sagopa sayesinde bu gençlerde dini değerlerimze merak salsalar. "Kİ" söylediğinde yanlış ne var ?

    Sagopaya sırf bu sözleri yüzünden muhalefet olmaya çalışanlar var ama artık onlarıda normal karşılıyoruz. Muhalefet yapmayı iyi öğrettik , iktidarı göstermeyerek. Adamlar alıştılar her yerde bu alışkanlıklarını göstermeye çalışıyorlar




    Sağol gözüm sanada iyi geceler.
    ozaman rap müziğini bitirmiş oluruz şahsen sagopanın çok az parçasını dinlerim adamın fanları sağlam ve hoşuna gidiyor dilide yatkın zaten kendisi farsca bölüm okumuş sanırım rapleri ilahiye doğru gidiyor ha bunu kötülemiyorum ama rap bu değil rap'in tadını bozuyor kendisi
  • 20-10-2010, 00:09:19
    #25
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozaman rap müziğini bitirmiş oluruz şahsen sagopanın çok az parçasını dinlerim adamın fanları sağlam ve hoşuna gidiyor dilide yatkın zaten kendisi farsca bölüm okumuş sanırım rapleri ilahiye doğru gidiyor ha bunu kötülemiyorum ama rap bu değil rap'in tadını bozuyor kendisi
    Sagopa'da senin benim gibi bir insan. Yaptığı müzik tarafından seviliyor , yaptığı müzik beğenilmezsede silinip atılabilir. Sagopa yükselişini veyahut düşüşünü kendisi belirliyor. Nasıl isterse öyle devam etmeside kendi elinde.

    Neyse herkese hayırlı geceler , internet faslı benden bu gecelik bu kadar.
  • 20-10-2010, 00:17:00
    #26
    maneviyat yönünü bilemem ama iyi bir rapçi
  • 20-10-2010, 00:19:13
    #27
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müslüman olduğu için değil, müziğini beğendiğiniz için sevin. Din adamı değil kendisi, müzisyen.
    sen ermeni grubu da (soad) dinliyosundur beğendiğin için. hani müzisyenler ya.