ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozaman rap müziğini bitirmiş oluruz şahsen sagopanın çok az parçasını dinlerim adamın fanları sağlam ve hoşuna gidiyor dilide yatkın zaten kendisi farsca bölüm okumuş sanırım rapleri ilahiye doğru gidiyor ha bunu kötülemiyorum ama rap bu değil rap'in tadını bozuyor kendisi
Sagopa'da senin benim gibi bir insan. Yaptığı müzik tarafından seviliyor , yaptığı müzik beğenilmezsede silinip atılabilir. Sagopa yükselişini veyahut düşüşünü kendisi belirliyor. Nasıl isterse öyle devam etmeside kendi elinde.

Neyse herkese hayırlı geceler , internet faslı benden bu gecelik bu kadar.