KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müslüman olduğu için değil, müziğini beğendiğiniz için sevin. Din adamı değil kendisi, müzisyen.
bazıları, yukarıdakini iyi okusun , anlasın

kmlgrlr, iyi geceler size de,