• 19-10-2010, 23:30:18
    #10
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum bi kaç şarkısı hoşuma gidiyor.
    Çok süper konuşmuş tebrik ediyorum.
    <kd>özel scriptli ***** sitenin adresini pm atar mısın </kd>
  • 19-10-2010, 23:32:45
    #11
    adam 10 numara reklam yaptı her şarkıda tonlarca küfret söv sonra bıdı bıdı
  • 19-10-2010, 23:41:58
    #12
    Nilya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam 10 numara reklam yaptı her şarkıda tonlarca küfret söv sonra bıdı bıdı
    Sizce bir insan doğru yolu bulamaz mı ?
  • 19-10-2010, 23:43:02
    #13
    "arayan; belasını da , mevlasını da bulur" demiş atalarımız
  • 19-10-2010, 23:46:13
    #14
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce bir insan doğru yolu bulamaz mı ?
    Eskiden yanlış yoldamıymış kendisine sormak lazım ?
  • 19-10-2010, 23:47:07
    #15
    Müslüman olduğu için değil, müziğini beğendiğiniz için sevin. Din adamı değil kendisi, müzisyen.
  • 19-10-2010, 23:51:42
    #16
    Nilya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden yanlış yoldamıymış kendisine sormak lazım ?
    Sizin açıklamanıza göre söyledim. Bize küfretmenin yanlış yol olduğu öğretildi.

    Bakıyorumda yeter ki birisi Allah kitap demesin belli başlı kişiler saldırmanın peşindeler. Bu düşüncede olmayanları tenzih ediyorum. Onlar böyle konular görünce içi içini yiyip bitirenler , kendilerini iyi biliyorlar. Ama son çırpınışları
  • 19-10-2010, 23:51:44
    #17
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce bir insan doğru yolu bulamaz mı ?
    son albümünü çıkarmadan önce ben küfür kullanmam bestelerimde diyordu. son albümünde bknz ; Sagopa Kajmer & Kolera - Iyi bilirim... kendisini tanıyan bir arkadaşım var. bana onun hakkında dediği tek şey ; piskopat bir kişiliğinin olduğu.
  • 19-10-2010, 23:52:10
    #18
    Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. Sırf bunları söyledi diye adama düşman olanlar bile vardır.