• 20-10-2010, 00:31:53
    #28
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce bir insan doğru yolu bulamaz mı ?
    bir insan 7 sinde ne ise 70 inde de O dur.
    Parayla tarikata satılmış SagoLera
  • 20-10-2010, 00:37:06
    #29
    Pageus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen ermeni grubu da (soad) dinliyosundur beğendiğin için. hani müzisyenler ya.
    ermeni grubu dinlemesinde bir sorun mu var?
  • 20-10-2010, 00:38:59
    #30
    ...ve huzurlarınızda sagopa kajmer, bir yayın kuşağı boyunca en çok saçmalayan sanatçı müsfettesi ödülünü kendisine takdim ediyoruz. Ödülünü vermek üzere ödülün eski sahibi ruh bilimci Nihat Doğan'ı sahneye davet ediyoruz.
  • 20-10-2010, 00:42:08
    #31
    Pageus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen ermeni grubu da (soad) dinliyosundur beğendiğin için. hani müzisyenler ya.
    son albümleri çok iyi.
  • 20-10-2010, 00:49:28
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Adamın gerizekalı bir insan oldugunu türkiyenin en mal insan oldugunu kanıtlayabilirim. Bir video ile.. İsterseniz izleyin.

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=443236090821

    Hele yanındaki kadın daha beter

    Not: konudaki videoyu sonradan gördüm. Aynı videoymuş.. Adamı görmek istemediğimden dolayı açmadm.. Arkadaş uyardı sağolsun..
  • 20-10-2010, 00:51:47
    #33
    Konu din siyasete çekiliyor report ediyorum.
  • 20-10-2010, 01:04:35
    #34
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın gerizekalı bir insan oldugunu türkiyenin en mal insan oldugunu kanıtlayabilirim. Bir video ile.. İsterseniz izleyin.

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=443236090821

    Hele yanındaki kadın daha beter
    Geri zekalı işte adamın ağzı yamuldu diyor adamın doğuştan özrüne ağzı yamuldu diyor. Müzisyenlik, Müslümanlık ona buna laf atmak değildir diyo Dediklerini kendi kulağı duymuyor sanırım hahaha gece gece iyi güldüm
  • 20-10-2010, 01:07:27
    #35
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın gerizekalı bir insan oldugunu türkiyenin en mal insan oldugunu kanıtlayabilirim. Bir video ile.. İsterseniz izleyin.

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=443236090821

    Hele yanındaki kadın daha beter
    yorumlara bak yaa hey allahım izlememiştim videonun burasını sanırım blues a laf söylemesi canını sıktı
  • 20-10-2010, 01:10:16
    #36
    Fazıl Say'a laf atıyolar mu ha ha ha, müzisyen dediğin karizmatik olurmuş bknz: sagopa dimi? tipe bak ya, acaba hangi rimeli kullanıyor bu kesin kolera ile ortak kullanıyorlardır, jazz a blues a laf atan sabi, acaba rap müzik yaptığının farkında mı? malvesselam.