benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok terbiyesizce, çok ahlaksızca yazmışsın, ırkçılık iyi değildir

müzik evrenseldir, semah ta dinlersin, rap te, pop ta, güzel olan her müzik dinlenir,

atalarımız demiş ki;

*müzik ruhun gıdasıdır,

*eşek hoşaftan ne anlar,

isteyenler örnek "ata sözleri"ni çoğaltabilir
adamlar hem ırkçılık yapıyorlar hem de çıkıp dini savunuyorlar. bir söz vardır, bunlar bilmez: "Yaradılanı severim, yaradandan ötürü" diye.