çok terbiyesizce, çok ahlaksızca yazmışsın, ırkçılık iyi değildir
müzik evrenseldir, semah ta dinlersin, rap te, pop ta, güzel olan her müzik dinlenir,
atalarımız demiş ki;
*müzik ruhun gıdasıdır,
*eşek hoşaftan ne anlar,
isteyenler örnek "ata sözleri"ni çoğaltabilir
adamlar hem ırkçılık yapıyorlar hem de çıkıp dini savunuyorlar. bir söz vardır, bunlar bilmez: "Yaradılanı severim, yaradandan ötürü" diye.