Geri zekalı işte adamın ağzı yamuldu diyor adamın doğuştan özrüne ağzı yamuldu diyor. Müzisyenlik, Müslümanlık ona buna laf atmak değildir diyo

Dediklerini kendi kulağı duymuyor sanırım hahaha gece gece iyi güldüm
Gerizekalı işte.. Kadında ondan daha beteri.. Klasik müziğe laf atıyorlar..
yorumlara bak yaa hey allahım

izlememiştim videonun burasını sanırım
blues a laf söylemesi canını sıktı
Hea birde Blues ve jazz müziğe laf atıyorlar.. Görebildiğimiz her müzik bu ikisinden çıkmıştır..
Rock bluestan çıkmadır. Pop jazzdan çıkmadır.. Birisi solo birisi ritimdir. Böyle böyle rapte çıktı. Rap sanki birden çıktıda patt diye ortaya geldide..
2-3 ritim atıyor müzil diyorsan buna nasıl laf ediyor onu anlamıyorum...
Ben bu adama diyorum ki..5 notalı şarkı yap... Kazandın diyecem.. Bana getiremez nerden bilecek çalmayı

Jazz'da saniyede 12 nota vurulan şarkıları biliyorum. Neyse mallarla hiç uğraşılmaz. Kendini birşey sanıyorlar..