sen ermeni grubu da (soad) dinliyosundur beğendiğin için. hani müzisyenler ya.
çok terbiyesizce, çok ahlaksızca yazmışsın, ırkçılık iyi değildir
müzik evrenseldir, semah ta dinlersin, rap te, pop ta, güzel olan her müzik dinlenir,
atalarımız demiş ki;
*zevkler ve renkler tartışılmaz
*müzik ruhun gıdasıdır,
*eşek hoşaftan ne anlar,
isteyenler örnek "ata sözleri"ni çoğaltabilir