• 18-10-2010, 02:35:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    s.a arkadaşlar teyzem yıldız teknikte okuduğunda 2.öğretimdi fakat gündüz derslere girebiliyordu. marmara ünv. v.b 2 3 üniversite okuyan tanıdıklarımda 2.öğretim olmasına rağmen gündüz derslere giriyorlardı dershanede tercih yaptırdım. Rehberlik hocası gündüz derslere girebilirsin falan dedi. Gerçekten böle bişey mümkünmü ? yada 2.öğretim parası ödeyip gündüz eğitim alabilirmiyim yada 2.öğretim olup gündüz derslere girebilirmiyim.
  • 18-10-2010, 02:47:57
    #2
    2. öğretim olup derslere girmen tamamen hocaların insafına kalmış bi durum tek tek konuşup ikna etmen gerekir eğerki çalışıyorum vs. vs. durumları eğerki kabul etmezlerse bölümünün %10luk kısmına girersen harc'ı 1. öğretim harcı ödeyebilir hatta 1. öğretime geçebilirsin. yani %10luk kısma girmezsen 1. öğretim olarak derse girmenin tek yolu hocalarla anlaşmandır.
  • 18-10-2010, 02:56:16
    #3
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. öğretim olup derslere girmen tamamen hocaların insafına kalmış bi durum tek tek konuşup ikna etmen gerekir eğerki çalışıyorum vs. vs. durumları eğerki kabul etmezlerse bölümünün %10luk kısmına girersen harc'ı 1. öğretim harcı ödeyebilir hatta 1. öğretime geçebilirsin. yani %10luk kısma girmezsen 1. öğretim olarak derse girmenin tek yolu hocalarla anlaşmandır.
    hayatım karardı açıkcası dershanede hocaya yaptırdım tercihi ve i.ö yazmış sakarya hendek pazarlama i.ö geldi bende i.ö dıkkat etmemıstım ve o gelmiş şimdi çok kötü oldu napıcam bilmiyorum galiba bu sene kayıt olmuyacağım
  • 18-10-2010, 03:00:54
    #4
    arkadaşım emin ol 2. öğretim daha rahat ve okuması daha kolay bence kayıt ol eğer istediğin bir bölümse sadece harçı 3-4 kat daha fazla 1. öğretimden okadar geri kalan kısmı emin ol daha rahatsın. bende 2. ögretim okudum
  • 18-10-2010, 06:59:13
    #5
    Öğretmenlerin insiyatifine kalmış ben gündüz okuyordum ama bazı zamanlar gece gidiyordum okula.
  • 18-10-2010, 09:11:02
    #6
    Girebilir.
  • 18-10-2010, 09:28:30
    #7
    bizim bölümde 2.öğretimlerin dersi, normal öğretimlerden erken başlıyor

    2.öğretimler 8buçukta geliyor, normal öğretimler en erken 12 bir de ekstra para veriyorlar yazık valla.
  • 20-10-2010, 23:21:26
    #8
    bugün kayıt oldum hadi bakalım hayırlısı saat 3de başlayıp en geç 9da bitiyormuş dersler bazı hocalar insafiyetli davranabiliyormuş bakalım görücez
  • 20-10-2010, 23:36:24
    #9
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün kayıt oldum hadi bakalım hayırlısı saat 3de başlayıp en geç 9da bitiyormuş dersler bazı hocalar insafiyetli davranabiliyormuş bakalım görücez
    bende 2. öğretimdim tabi okuldan okula fark olur ama derslerim 3-5 arası başlardı max 9da bırakırlardı genelde erken bırakırlardı zaten ondan rahat olunuyor