i.ö gündüz derse girebilirmi
10
●8.839
- 18-10-2010, 02:35:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.s.a arkadaşlar teyzem yıldız teknikte okuduğunda 2.öğretimdi fakat gündüz derslere girebiliyordu. marmara ünv. v.b 2 3 üniversite okuyan tanıdıklarımda 2.öğretim olmasına rağmen gündüz derslere giriyorlardı dershanede tercih yaptırdım. Rehberlik hocası gündüz derslere girebilirsin falan dedi. Gerçekten böle bişey mümkünmü ? yada 2.öğretim parası ödeyip gündüz eğitim alabilirmiyim yada 2.öğretim olup gündüz derslere girebilirmiyim.
- 18-10-2010, 02:47:572. öğretim olup derslere girmen tamamen hocaların insafına kalmış bi durum tek tek konuşup ikna etmen gerekir eğerki çalışıyorum vs. vs. durumları eğerki kabul etmezlerse bölümünün %10luk kısmına girersen harc'ı 1. öğretim harcı ödeyebilir hatta 1. öğretime geçebilirsin. yani %10luk kısma girmezsen 1. öğretim olarak derse girmenin tek yolu hocalarla anlaşmandır.
- 18-10-2010, 02:56:16hayatım karardı açıkcası dershanede hocaya yaptırdım tercihi ve i.ö yazmış sakarya hendek pazarlama i.ö geldi bende i.ö dıkkat etmemıstım ve o gelmiş şimdi çok kötü oldu napıcam bilmiyorum galiba bu sene kayıt olmuyacağımShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2010, 23:36:24bende 2. öğretimdim tabi okuldan okula fark olur ama derslerim 3-5 arası başlardı max 9da bırakırlardı genelde erken bırakırlardı zatenAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ondan rahat olunuyor

bir de ekstra para veriyorlar yazık valla.