arkadaşım emin ol 2. öğretim daha rahat ve okuması daha kolay bence kayıt ol eğer istediğin bir bölümse sadece harçı 3-4 kat daha fazla 1. öğretimden okadar geri kalan kısmı emin ol daha rahatsın. bende 2. ögretim okudum