ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. öğretim olup derslere girmen tamamen hocaların insafına kalmış bi durum tek tek konuşup ikna etmen gerekir eğerki çalışıyorum vs. vs. durumları eğerki kabul etmezlerse bölümünün %10luk kısmına girersen harc'ı 1. öğretim harcı ödeyebilir hatta 1. öğretime geçebilirsin. yani %10luk kısma girmezsen 1. öğretim olarak derse girmenin tek yolu hocalarla anlaşmandır.
hayatım karardı açıkcası dershanede hocaya yaptırdım tercihi ve i.ö yazmış sakarya hendek pazarlama i.ö geldi bende i.ö dıkkat etmemıstım ve o gelmiş şimdi çok kötü oldu napıcam bilmiyorum galiba bu sene kayıt olmuyacağım