bugün kayıt oldum hadi bakalım hayırlısı saat 3de başlayıp en geç 9da bitiyormuş dersler bazı hocalar insafiyetli davranabiliyormuş bakalım görücez
bende 2. öğretimdim tabi okuldan okula fark olur ama derslerim 3-5 arası başlardı max 9da bırakırlardı genelde erken bırakırlardı zaten

ondan rahat olunuyor