Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün kayıt oldum hadi bakalım hayırlısı saat 3de başlayıp en geç 9da bitiyormuş dersler bazı hocalar insafiyetli davranabiliyormuş bakalım görücez
bende 2. öğretimdim tabi okuldan okula fark olur ama derslerim 3-5 arası başlardı max 9da bırakırlardı genelde erken bırakırlardı zaten ondan rahat olunuyor