• 21-10-2010, 00:17:45
    #10
    iyiki ikinci öğretim okumuşum diyeceksin hocam merak etme (: Gayet güzeldir gece okuması (: biz de 5-11 arası oluyordu en fazla. Gece sakindir, rahattır, daha eğlencelidir, sabahın köründe uyanmak gibi bir sıkıntın yok, sınav soruları gündüzlerden alma şansınız var, vs vs vs. (:
  • 21-10-2010, 00:32:57
    #11
    Ben Selçuk ünv işletme mezunuyum, benım bi kaç arkadasım 2. ögretım olmasına rahmen gündüz giriyorlardı derse, dilekçe felan verdıler kabul ettı okul, tabı 2.öğretim ücretlerını ödediler..