i.ö gündüz derse girebilirmi
10
●8.839
- 21-10-2010, 00:17:45iyiki ikinci öğretim okumuşum diyeceksin hocam merak etme (: Gayet güzeldir gece okuması (: biz de 5-11 arası oluyordu en fazla. Gece sakindir, rahattır, daha eğlencelidir, sabahın köründe uyanmak gibi bir sıkıntın yok, sınav soruları gündüzlerden alma şansınız var, vs vs vs. (: