Ben Selçuk ünv işletme mezunuyum, benım bi kaç arkadasım 2. ögretım olmasına rahmen gündüz giriyorlardı derse, dilekçe felan verdıler kabul ettı okul, tabı 2.öğretim ücretlerını ödediler..