iyiki ikinci öğretim okumuşum diyeceksin hocam merak etme (: Gayet güzeldir gece okuması (: biz de 5-11 arası oluyordu en fazla. Gece sakindir, rahattır, daha eğlencelidir, sabahın köründe uyanmak gibi bir sıkıntın yok, sınav soruları gündüzlerden alma şansınız var, vs vs vs. (: