Konu
i.ö gündüz derse girebilirmi
18-10-2010, 09:28:30
#7
seemsiyah
bizim bölümde 2.öğretimlerin dersi, normal öğretimlerden erken başlıyor
2.öğretimler 8buçukta geliyor, normal öğretimler en erken 12
bir de ekstra para veriyorlar yazık valla.