Konu
i.ö gündüz derse girebilirmi
20-10-2010, 23:21:26
#8
1Altay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bugün kayıt oldum hadi bakalım hayırlısı saat 3de başlayıp en geç 9da bitiyormuş dersler bazı hocalar insafiyetli davranabiliyormuş bakalım görücez