2. öğretim olup derslere girmen tamamen hocaların insafına kalmış bi durum tek tek konuşup ikna etmen gerekir eğerki çalışıyorum vs. vs. durumları eğerki kabul etmezlerse bölümünün %10luk kısmına girersen harc'ı 1. öğretim harcı ödeyebilir hatta 1. öğretime geçebilirsin. yani %10luk kısma girmezsen 1. öğretim olarak derse girmenin tek yolu hocalarla anlaşmandır.