Kerem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MNG'den Uzak Durun.. Alternatif Lazım
59
●6.544
- 25-08-2007, 18:34:50Üyeliği durduruldumng ile kazayla 1 defa kargo aldım ondada telefon ettim adamlar yolda dedi. dışarı çıkmam gerekecek kaç gibi gelirler dedim sabah 8 de çıktılar birazdan elinizde olur dediler tamam dedim. önemli bir kargo olduğu için 8 saat daha bekledim iş güç kaldı 16-17 gibi da telefon ettim fırçaladım önüme geleni 1 saat sonra kargo getiren eleman geldi oda beni fırçalamaya çalıştı kapıyı kıracak gibi çalışıyor
neyse baya bi imalı konuşmalar geçti aramızda sonra imzaladık gitti. bidaha mng ile göndericem diyen yerdende birşey almıyorum. favorim aras kargo sonra yurtici ikisinden şaşmamak lazım
- 25-08-2007, 18:42:15Üyeliği durdurulduPriapos sorunu tabiki yönetimde değildirde altta çalışan adamlar sanki çok başıboş kalıyorlar öyle bir izlenim var onlar için müşteri olsada olur olmasada olur.Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2007, 18:45:55MisafirMNG de sanırsam öyle bir boşluk var ...WhiteKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldığım maaş kadar çalışırım düşüncesi oluşmaya başladı bazı firmalarda malesef...
Ancak Personel Departmanı gereken ilgiyi gösterecektir.
Bizim Göverimiz de memnun kalmadığımız hizmeti gerek sanal yoldan , gerekse şube müdürüne bireysel olarak iletmek.. - 27-08-2007, 00:41:52Tek isteğim verilen sunucular ertesi iş günü veri merkezinde olsun sağlam bir şekilde ve tabi kargo parasıda abartılı olmamalı bana bu garantiyi hangisi verirse onla çalışacagım... VIP hizmeti hoş gayet herzaman yedek donanım olmayabiliyor böyle durumlar için VIP hizmetini çok tutum.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2007, 00:57:48Misafirağam bi işde bize ayarla :PPriapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2007, 01:34:12Artık gerek yok 4 gün (cumartesi pazar araya girince) kargo ulaşmayınca zaten mng ye ödenecek olan yıllık kargo ücreti kadar zarara girdik.. daha fazla girmenin anlamı yok...Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse baya bi imalı konuşmalar geçti aramızda sonra imzaladık gitti. bidaha mng ile göndericem diyen yerdende birşey almıyorum. favorim aras kargo sonra yurtici ikisinden şaşmamak lazım

biraz nazlan ok