• 27-08-2007, 21:54:04
    #55
    xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fillo = aras ın yan sanayisi
    aras = özülürlüleri yetiştirme ve eğitme GARGOCULARI
    mng = reklam var hizmet yok.
    yurt içi = kıllıkların mekanı
    ups = sorunsuz
    ups in hizmetine laf yok ama ücretleri pahalı.
    fillo arastan tamamen bağımsız çalışıyor. Ancak aras holding bünyesinde..
  • 27-08-2007, 22:39:16
    #56
    Ben genellikle Yurtiçi kargo ile çalışıyorum gayet memnunum
  • 27-08-2007, 22:55:25
    #57
    Aras kargo ile kargo yollamıştım,adreste kimseyi bulamamışlar,gitmişler 500 metre ilerdeki büfeciye bırakmışlar bi daha buraya uğrayamayız diye.Hiç arayıp haber vermede yok,ertesi gün büfeci aradı kargonuz bizde diye
  • 28-08-2007, 08:47:59
    #58
    Yurtiçi kullaıyorum yamuğunu görmedim...
  • 28-08-2007, 08:52:01
    #59
    bende genelde Yurtiçi kargo ile çalışıyorum hiç bir problem yaşamadım şuana kadar
  • 29-08-2007, 01:15:30
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Yurtiçi derim ben