• 27-08-2007, 17:53:06
    #46
    Kurumsal PLUS
    Bir rezalet daha

    Datacenter den disk arızası olan bir sunucu cumartesi günü bize gönderiliyor MNG ile ve MNG ye soruyoruz kargo nerde diye (Bugün pazartesi) bize istanbul dan kargo falan gelmedi diyorlar istanbul a soruyoruz biz kargoyu gönderdik diyorlar..

    Alın deli olmayın.
  • 27-08-2007, 18:17:40
    #47
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir rezalet daha

    Datacenter den disk arızası olan bir sunucu cumartesi günü bize gönderiliyor MNG ile ve MNG ye soruyoruz kargo nerde diye (Bugün pazartesi) bize istanbul dan kargo falan gelmedi diyorlar istanbul a soruyoruz biz kargoyu gönderdik diyorlar..

    Alın deli olmayın.
    Sen gel r10 da başlık aç koskoca MNG yi kötüle ondan sonra hizmet bekle Osman senin arızalı kasayı topkapı suraltında satıyolar ucuzluk yapmışlar abi gel 20 mılyona bılgısayar dıyolar
  • 27-08-2007, 18:19:31
    #48
    Üyeliği durduruldu
    @osman
    deli olma diyen mi var ol sende
    banada yok diyolardı ben gelen kargoları inceliyodum aha benim kargom diyodum sizde öyle yapın kargo yu oradan yazan angut mng çalışanı
    şahabettin akca yerine şahabettin akça , şahin kaca , sebahattin , sahbetin vs.vs. gibi isimlerle göndermişlerdi kargoları
  • 27-08-2007, 18:20:33
    #49
    DHL bulunduğunuz yerde varmı bilmiyorum ama çok kalitelidir, olmadı ups

    Herzaman saygılı ve naziktirler.
  • 27-08-2007, 19:47:18
    #50
    Kurumsal PLUS
    Kargo Bursa ya yollanmış yanlışlıkla yarı geri siteyeceklermiş Perşembe günü bizde olurmuş...

    Bunu anlatan Mecidiyeköy MNG Kargo..

    düşünün cuma cumartesi pazar pazartesi salı çarşamba perşembe

    tam 6 Gün bir kargoyu ulaştıramıyorlar.
  • 27-08-2007, 19:55:50
    #51
    Misafir
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo Bursa ya yollanmış yanlışlıkla yarı geri siteyeceklermiş Perşembe günü bizde olurmuş...

    Bunu anlatan Mecidiyeköy MNG Kargo..

    düşünün cuma cumartesi pazar pazartesi salı çarşamba perşembe

    tam 6 Gün bir kargoyu ulaştıramıyorlar.
    osman bey

    Bunu yazarken utanç duyuyorum ama ...

    Bence artık MNG ile çalışmayın ..
  • 27-08-2007, 20:56:06
    #52
    Kurumsal PLUS
    Ya şu son sunucu baya bir önemli pahalı bir sunucu onuda kurtarabilirsem MNG den birdaha hayatta işim olmaz zaten..
  • 27-08-2007, 21:46:59
    #53
    Osman yeni ama ben sana FİLLO yu öneririm.
  • 27-08-2007, 21:51:10
    #54
    fillo = aras ın yan sanayisi
    aras = özülürlüleri yetiştirme ve eğitme GARGOCULARI
    mng = reklam var hizmet yok.
    yurt içi = kıllıkların mekanı
    ups = sorunsuz