• 24-08-2007, 17:27:38
    #28
    Yurtiçi kargo tavsiye ederim...
    Ayrıca anlaşma yapıldığında ucuza taşıyor diye biliyorum..
    Takip sistemi çok iyi kargonun çıktığı yerden teslim edilene kadar hangi tıra hangi şubeye uğradıysa yazıyorlar...
  • 24-08-2007, 17:34:06
    #29
    ups kargo kullanıyoruz biz gayet iyi
  • 24-08-2007, 17:48:54
    #30
    bizim şirkette günde belki 100kargo gidip geliyor 1sefer bile Yurtiçinden şaşmadık çok iyi hizmet veriyorlar..

    Aras kargoya gelince 1.si kalite yok.. Kızılayfdaki şubesine gidiyorum bitane adma çıkıyor. Ağzında sigarayla kafasını sallayarak " Ne vardı ? " diyor umursamaz gibi bunlar sinir bozuyor tabiki. Yurtiçinden şaşmam
  • 24-08-2007, 20:24:09
    #31
    Kurumsal PLUS
    Yurtiçi randevu istedi bugün pazartesi günü müdürü gelicekmiş konuşacaz bakalım bizimde kargoya verdiğimiz para yıla vurulursa 10.000 YTL den fazla iyi bir teklif yaparlar umarım.. Sürat kargo hala teklif göndermedi yurtiçi direk kendi gelecek görüşmek için etkilemeye çalışıyor sanırım :P
  • 25-08-2007, 01:41:02
    #32
    osman,teslim olma.hemen verme istedigini biraz nazlan ok
  • 25-08-2007, 01:46:10
    #33
    Yurt içi derim başkada bişey demem cdler ertesi gün (3-4 saate mesafelerde kadar aynı gün) müşterilerimde oluyor.
  • 25-08-2007, 10:46:06
    #34
    Beyler bizde 20-25 kadar gönderi yapacaktik ve mns kargo ile anlaşmiştik en ucuz fiyati onlar veriyor diye
    Tşört gönderecez fiyat konusunda tavsiye edebileceginiz biryer varmi yurtiçiylede konuşmuşyum fazla fiyat söylüyor
  • 25-08-2007, 17:54:45
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtiçi randevu istedi bugün pazartesi günü müdürü gelicekmiş konuşacaz bakalım bizimde kargoya verdiğimiz para yıla vurulursa 10.000 YTL den fazla iyi bir teklif yaparlar umarım.. Sürat kargo hala teklif göndermedi yurtiçi direk kendi gelecek görüşmek için etkilemeye çalışıyor sanırım :P
    vöh, iyiymiş bu görüşmeye müdür geliyor ama eli boş gelirse anlaşma sakın

    şaka bi yana bende aras kullanıyorum, şimdi daha çok gözüme girdiler aferim adam olsunlar hep böyle
  • 25-08-2007, 17:59:49
    #36
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman Bey ; MNG ile ilgili şikayetinizi detayları ile bana iletirseniz gerekli işleme soktururum ...
    Hocam sadece Osman'ın şikayeti yok ki. Bu konuyu baştan sonra bir inceleyin bence, eğer MNG yetkilisi iseniz, veyahut yetkili birini yakinen tanıyorsanız. Baştan aşağıya şikayet dolu MNG ile ilgili...