bizim şirkette günde belki 100kargo gidip geliyor 1sefer bile Yurtiçinden şaşmadık çok iyi hizmet veriyorlar..
Aras kargoya gelince 1.si kalite yok.. Kızılayfdaki şubesine gidiyorum bitane adma çıkıyor. Ağzında sigarayla kafasını sallayarak " Ne vardı ? " diyor umursamaz gibi bunlar sinir bozuyor tabiki. Yurtiçinden şaşmam