• 24-08-2007, 15:45:35
    #19
    abicim yurt içi yeter bence,başkasına gerek yok geçen haftaydı sanırım aras dan bi paket gelecekti.istanbuldan k.maraşa 5 günde geldi gönderen adama bayagı bi saydım ben de tabi,başka kargo bulamadın mı diye
  • 24-08-2007, 15:55:22
    #20
    Kurumsal Üye
    Sürat Kargo dedinizde kapının önünde belirdi


    Yurt içi kargo ile anlaşmayı denedinizmi ?
  • 24-08-2007, 16:21:21
    #21
    ups iyi bence
  • 24-08-2007, 16:25:17
    #22
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    edit..
  • 24-08-2007, 16:39:56
    #23
    Seçenekler Sürat Kargo ve Yurtiçi Kargo üzerinde yoğunlaşmış durumda. Her ikisi de kaliteli ve işini iyi yapan firmalar. Madem Sürat Kargo, daha uygun bir fiyat verdi, o zaman onu tercih edin derim. Kalite bakımından bir sorun yok nasıl olsa, bu kadar kişi önerdiğine göre...
  • 24-08-2007, 17:00:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Ben internetten boxer almıştım, MNG kargo boxerlarımı kaybetmişti. Sonra da bahane uydurdular adres yanlışmış bulamadık sizi diye. İlginç olan Aras ve Yurtiçi'nin haftada birer kez gelip rahatça adresi bulabilmesi
  • 24-08-2007, 17:00:14
    #25
    Onurss,iyi yakalamışsın sizin evi de ögrenmiş oldum kimin ekledigine bakmadım önce,ben burayı hatırlıyorum biyerden ama neresi diye düşünüyordum
  • 24-08-2007, 17:07:18
    #26
    Misafir
    Osman Bey ; MNG ile ilgili şikayetinizi detayları ile bana iletirseniz gerekli işleme soktururum ...
  • 24-08-2007, 17:15:40
    #27
    Üyeliği durduruldu
    mng yi bende sürekli kullanırdım istanbul yenibosna daki bir şubesi oldukça adi idiler bir tane zarf posta ve bir tane uzun kağıtı 2 ayrı posta yapıp 15 ytl mi ne aldılar dı benden geçen hafta tokatta ki şubesi gayet iyi ama oturup geyik yapıyoz kargoları sarıyolar onlar ama istteki öyle değildi adana da barajyolu şubesinde de bir lavuk var kargo gelmiş 2 gitmiş 2 kez bu 2 hafta demek oluyor neredeyse gelmedi gelmedi diyolar paso başka bildikleri bişi yok en sonu kutulara ben bakarak ahaya burada ya diyordum