geçen haftaydı sanırım aras dan bi paket gelecekti.istanbuldan k.maraşa 5 günde geldi
gönderen adama bayagı bi saydım ben de tabi,başka kargo bulamadın mı diye
59
●6.544
tokatta ki şubesi gayet iyi ama oturup geyik yapıyoz
kargoları sarıyolar onlar ama istteki öyle değildi adana da barajyolu şubesinde de bir lavuk var kargo gelmiş 2 gitmiş 2 kez bu 2 hafta demek oluyor neredeyse gelmedi gelmedi diyolar paso başka bildikleri bişi yok en sonu kutulara ben bakarak ahaya burada ya diyordum