mng yi bende sürekli kullanırdım istanbul yenibosna daki bir şubesi oldukça adi idiler bir tane zarf posta ve bir tane uzun kağıtı 2 ayrı posta yapıp 15 ytl mi ne aldılar dı benden geçen hafta tokatta ki şubesi gayet iyi ama oturup geyik yapıyoz kargoları sarıyolar onlar ama istteki öyle değildi adana da barajyolu şubesinde de bir lavuk var kargo gelmiş 2 gitmiş 2 kez bu 2 hafta demek oluyor neredeyse gelmedi gelmedi diyolar paso başka bildikleri bişi yok en sonu kutulara ben bakarak ahaya burada ya diyordum