Bir rezalet daha
Datacenter den disk arızası olan bir sunucu cumartesi günü bize gönderiliyor MNG ile ve MNG ye soruyoruz kargo nerde diye (Bugün pazartesi) bize istanbul dan kargo falan gelmedi diyorlar istanbul a soruyoruz biz kargoyu gönderdik diyorlar..
Alın deli olmayın.
Sen gel r10 da başlık aç koskoca MNG yi kötüle ondan sonra hizmet bekle

Osman senin arızalı kasayı topkapı suraltında satıyolar ucuzluk yapmışlar abi gel 20 mılyona bılgısayar dıyolar