Aras kargo ile kargo yollamıştım,adreste kimseyi bulamamışlar,gitmişler 500 metre ilerdeki büfeciye bırakmışlar bi daha buraya uğrayamayız diye.Hiç arayıp haber vermede yok,ertesi gün büfeci aradı kargonuz bizde diye