mng ile kazayla 1 defa kargo aldım ondada telefon ettim adamlar yolda dedi. dışarı çıkmam gerekecek kaç gibi gelirler dedim sabah 8 de çıktılar birazdan elinizde olur dediler tamam dedim. önemli bir kargo olduğu için 8 saat daha bekledim iş güç kaldı 16-17 gibi da telefon ettim fırçaladım önüme geleni 1 saat sonra kargo getiren eleman geldi oda beni fırçalamaya çalıştı kapıyı kıracak gibi çalışıyor

neyse baya bi imalı konuşmalar geçti aramızda sonra imzaladık gitti. bidaha mng ile göndericem diyen yerdende birşey almıyorum. favorim aras kargo sonra yurtici ikisinden şaşmamak lazım