Hocam sadece Osman'ın şikayeti yok ki. Bu konuyu baştan sonra bir inceleyin bence, eğer MNG yetkilisi iseniz, veyahut yetkili birini yakinen tanıyorsanız. Baştan aşağıya şikayet dolu MNG ile ilgili...
MNG ve ÖGER Holding ile yakınen akrabalığım var ...